חנויות יד שניה – לא מה שחשבתם ????

איזה כיף שאתם פה!

נעים להכיר אני קרין!
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע שלי ולקבל השראה לחיים פשוטים יותר, כאן אשתף אתכם בצעדים הקטנים שלי בנושאי בריאות, קיימות, חיבור לטבע, אופנה בת קיימא, קוסמטיקה טבעית ועוד

הרשמה לניוזלטר
💌

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אני מניחה שרוב האנשים שישמעו את המושג חנות יד שניה מיד יחשבו על חנות אפלולית מלאה באבק עם פריטים ישנים משנות ה60 שלא מעניינים אף אחד – אז זהו שלא!

⭐️אופנה בת קיימא

היום, בגלל שעולם האפנה הופך ליותר ויותר מהיר, זמין וזול אנחנו קונים הרבה. הרבה יותר ממה שאנחנו באמת צריכים או יכולים או רוצים להכיל בתוך הארון שלנו.
תופעה עולמית זו גורמת לעודף עצום של ביגוד וטקסטיל שבגדול המסלול שלהם הוא פחות או יותר ככה: מפעל-חנות-ארון-תרומה-מחזור-מדינות עולם שלישי-הטמנה.
למסלול הזה המון חסרונות השלכות ונזקים שאנו לא חושבים עליהן ולא מודעים אליהן ביומיום שלנו.
אחד התחומים האהובים עליי בקיימות היא אופנה בת קיימא. ולא אני לא גורו אופנה אין לי מושג מה האופנה העכשווית ולא תמיד אני משקיעה במחשבה ותכנון הלבוש שלי. אבל ואללה לדעתי אני ממש סבבה בזה לא מומחית אבל יש לי קצת סטייל או לפחות זה מה שאני מרגישה וזה מה שחשוב!

חנות יד שניה
יד שניה בגדים

לאופנה בת קיימא יש שלל פתרונות, בניהם טכנולוגיות וחומרים ידידותיים לסביבה, רכישת מוצרים יד שניה, שווקים וירידים קח תן ומסיבות החלפה שזה באמת טרנד גאוני!
לפני שממשיכים, לכל מי שלא התנסה או חושש לרכוש פריטים שהם לא חדשים מהניילון, אני רוצה להכיר לכם את החברה הטובה ביותר שלי מכונת הכביסה!
אין משהו שלא ניתן לכבס לנקות ולהפוך לחדש! ולא מעט פעמים נתקלתי בפריטים חדשים עם טיקט!

⭐️ למה לקנות יד שניה?

לרכישת בגדים יד שניה יש מגוון יתרונות:
הקניה ידידותית לסביבה (רק אל תשכחו להביא שקית בד מהבית) כאשר אנו קונים יד שניה אנו חוסכים את תהליך ייצור הבגד (תהליך שמזהם את הסביבה) ובכך שומרים על הסביבה.
הקניה חסכונית, מחירי הפריטים שנמכרים בחנויות היד שניה נמוכים מאוד ביחס למחירים בחנויות הרגילות.
הקניה תורמת לקהילה, לא רק שחסכתם כסף אתם גם תורמים כסף בעת הרכישה, מגוון חנויות יד שניה מופעלות ע”י עמותות וארגונים שאוספות את כספי החנויות ומשתמשות בהם למטרות העמותה / ארגון.

⭐️ מה נמצא בחנויות יד שניה?

בחנויות יד שניה נוכל למצוא הכל מהכל ולכולם, בגדים לנשים גברים ולילדים, צעצועים, משחקים, ספרים ואביזרים לבית. 
חנויות יד שניה מלאות לרוב בפריטים של הרשתות הגדולות ממש כמו לעשות סיבוב מקוצר בקניון, ניתן למצוא גם מותגים ומעצבים כמובן וטווח המידות גם הוא מגוון מאוד.
ברוב חנויות היד שניה תמצאו מוצרים בסטטוס משומש במצב טוב או משומש ושווה ואפילו חדש לגמרי. בחנויות יד שניה יש סינון ומה שלא מתאים לרכישה לא יגיע לחנות ולכם ישארו כל הפריטים הטובים והשווים.

אופנה בת קיימא יד שניה
חנות יד שניה

⭐️ איך מגיעים לחנויות יד שניה?

בכל חלקי הארץ מפוזרות חנויות יד שניה של ויצו, שאותן (אלו שבהן ביקרתי) אני מאוד אוהבת ומצאתי בהן אחלה פריטים.
בנוסף בכל איזור יש חנויות יד שניה של הרשות המקומית או של עמותות וארגונים אחרים שמוכרים בגדים ומוצרים יד שניה.
ממליצה לכם לעשות חיפוש קצר בפייסבוק או גוגל לפי המיקום אותו אתם מעוניינים למצוא בו חנויות יד שניה ניתן גם להתייעץ בקבוצות שונות בפייסבוק שעוסקות ברכישת בגדים יד שניה ובאופנה בת קיימא.
בנוסף היום ניתן לרכוש בגדים יד שניה און ליין בחנויות יד שניה ברשת עם משלוח עד הבית או איסוף עצמי ממש כמו רכישת בגדים און ליין בכל רשת בגדים אחרת באינטרנט.

עוד בקיימות..

עוד בנושאים אחרים..

פודינג צ'יה

איך להכין פודינג צ’יה ????

זרעי צ’יה הם מקור עשיר ביותר לאומגה 3 ולחומצות שומן חיוניות, זרעי הצ’יה הקטנים והתמימים האלו מלאים בכל טוב! יש בהם סידן חלבון מגנזיום ויטמינים

קרא עוד »