5 טיפים בנושא קיימות למתחילים ????

איזה כיף שאתם פה!

נעים להכיר אני קרין!
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע שלי ולקבל השראה לחיים פשוטים יותר, כאן אשתף אתכם בצעדים הקטנים שלי בנושאי בריאות, קיימות, חיבור לטבע, אופנה בת קיימא, קוסמטיקה טבעית ועוד

הרשמה לניוזלטר
💌

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

בפוסט הזה אני לא הולכת לכתוב לכם על שימוש בשקיות רב פעמיות ועל איך לעשות קומפוסט את זה תוכלו למצוא בכתבות נוספות בנושא קיימות. עכשיו אני כותבת לכם את הדגשים שאני שמה אליהם לב והם נותנים לי השראה וכוח ללכת בדרך שלי ולבחור את הבחירות שלי.

⭐️ כל צעד חשוב

כבר כתבתי את המשפט הזה בהרבה מקומות כאן בבלוג ואני אכתוב אותו שוב כי אני מאוד מאמינה בו, כאשר אנו בוחרים בהרגלים חדשים או שונים ממה שאנו כבר רגילים או שהסביבה רגילה, השינוי לא תמיד יהיה קל, מיידי או בצורה מלאה כמו שאנחנו מצפים שיהיה. לכן חשוב לקחת כל צעד בצעדים קטנים עוד יותר ועל כל צעד שאנו עושים להודות לעצמינו ולהיות גאים גם אם זהו רק צעד קטן במסע גדול! ענק! כמו כן גם אם יש נפילות ותמיד יהיו וזה בסדר צריך לדעת איך לדלג עליהן ולא להתבאס מהן. לקום ולהמשיך הלאה. 

⭐️ תפתחו את הראש

כאשר נפתחים לתחום הקיימות מגלים שהיא בכל תחומי החיים, היא בלבוש שלנו, באוכל שלנו, בבית שלנו, במחשבות שלנו ובכדי להתנסות ולהבין איפה אפשר להכניס אותה לחיינו ומה מתאים לנו צריך לפתוח את הראש ולהתחיל לחקור, לשאול, לנסות, ובעיקר להבין מה מתאים לי אישית לדעת מה עושה לי טוב ומה פחות, אבל לדעת שניסיתי ולהמשיך לחשוב על פתרונות נוספים אחרים שאולי יתאימו לי יותר. 

⭐️ תהיו יצירתיים

כל הכיף בקיימות לדעתי זה החופש ליצור, כלומר חלק מהרעיון בקיימות ובגישת האפס פסולת zero waste היא לעשות שימוש חוזר, לתקן, להשתמש במה שיש וממנו ליצור משהו חדש. להסתכל על משהו לפני שהוא נזרק לפח ולבדוק האם אפשר עוד איכשהו להשתמש בו למשהו אחר לחלוטין (לדוגמא יצירה לילדים), לבדוק האם פריטי לבוש שיש להם בלאי לדוגמא חור או כתם, האם ניתן לתקן אותם ואולי אפילו להפוך אותם לפריט יותר מוצלח או יפה ממה שהוא היה לפני? תקחו את השניה הזו לחשוב לפני שאתם מעיפים לפח ותראו איך אתם יכולים ליצור דברים נפלאים.

⭐️ תאהבו את הדרך שאתם בוחרים

הדבר החשוב ביותר במסע הזה לקיימות הוא ההנאה מהדרך, תהנו ממה שאתם עושים תאהבו את הבחירות שלכם, מה שלא עושה לכם טוב או שהוא מטלה כבדה מידי ומעיקה בשבילכם תעשו ממנה הפסקה, תחשבו עם עצמיכם ותתייעצו עם הסביבה אילו עוד פתרונות ורעיונות יכולים להיות ומה יכול להיות הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

⭐️ הפיצו באהבה את הבשורה

מרגישים שהשינוי הזה עושה לכם טוב? עושה למשפחה שלכם ולבית שלכם טוב? אז למה לא להפיץ כל הטוב הזה? שתפו את הבחירות שלכם, שתפו את דרך החיים החדשה שלכם ואת המסע שלכם ותהיו גאים על זה!! מספיק שיראו אתכם שותים בכוס רב פעמית מגניבה או עם קש רב פעמי מדליק או עושים שוק עם סלי רשת רב פעמיים כבר הפכתם להשראה!! כל הכבוד אתם אלופים!

5 טיפים לקיימות

עוד בקיימות..

עוד בנושאים אחרים..

פודינג צ'יה

איך להכין פודינג צ’יה ????

זרעי צ’יה הם מקור עשיר ביותר לאומגה 3 ולחומצות שומן חיוניות, זרעי הצ’יה הקטנים והתמימים האלו מלאים בכל טוב! יש בהם סידן חלבון מגנזיום ויטמינים

קרא עוד »