איך להתחפש בפורים ולשמור על הסביבה ????????

איזה כיף שאתם פה!

נעים להכיר אני קרין!
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע שלי ולקבל השראה לחיים פשוטים יותר, כאן אשתף אתכם בצעדים הקטנים שלי בנושאי בריאות, קיימות, חיבור לטבע, אופנה בת קיימא, קוסמטיקה טבעית ועוד

הרשמה לניוזלטר
💌

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

חג פורים הוא החג הכי כייפי לילדים! הוא צבעוני וחגיגי, מלא בשמחה ובצחוק!  החלק הכי משמעותי ומהנה לילדים הוא התחפושות כמובן! תהליך ייצור התחפושות בדומה לתהליך יצור הבגדים בעולם האופנה המהיר הוא אחד הגורמים לנזקים כבדים לעולם ולאוכלוסיה ועל זה תוכלו לקרוא בכתבות נוספות בנושא הקיימות. אז איך בכל זאת נוכל לחגוג בכיף ולהתחפש בחג פורים? הנה כמה פתרונות שגם יעשו לכם טוב בלב וטוב בכיס.

⭐️ לקנות יד שניה

לא תאמינו איזה היצע מטורף יש לתחפושות יד שניה! אם בחרתם ללכת על רכישת תחפושת יד שניה יש לכם שתי אפשרויות, או לחפש ולקנות את התחפשות און ליין דרך המרקטפלייס של הפייסבוק או דרך קבוצות של הורים או קבוצות יד שניה  בפייסבוק וברשתות החברתיות האחרות. במידה ואתם מעוניינים לראות את התחפושת ולבחור אותה מול העיניים יש מגוון גדול של שווקי תחפושות יד שניה ומסיבות החלפה של תחפושות לילדים וגם למבוגרים!. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש בקבוצות שונות של יד שניה ומסיבות החלפה ברשתות החברתיות וקבוצות קהילתיות של האיזור שלכם בפייסבוק או פשוט בסביבת מגוריכם, במתנ”ס, בבתי הספר ובתנועות הנוער ולבדוק האם מתקיים שוק כזה. ואם לא מצאתם תוכלו ליזום אירוע קהילתי בסגנון ותתפלאו כמה שיתוף פעולה ותגובות תקבלו! בשבוע שעבר הייתי ביריד תחפושות מקסים כזה בבית הספר היסודי בשכונה שלי, הילדים ארגנו הכל וסידרו לעצמם את הדוכנים והיה מדהים לראות את זה ולקחת חלק בהצלחה שלהם. כמובן שיצאתי עם שלל מהמם בגרושים ראו בתמונות!

מסכה תחפושת לפורים
כובעים לתחפושת
קשת חד קרן תחפושת לפורים

⭐️ להכין תחפושת

את הניסיון שלי בהכנת תחפושת ביתית קיבלתי בשנה שעברה כשהבן שלי ביקש מאוד להתחפש לדמות של רובוט מאיזה סרט שבחיים לא הייתי מצליחה למצוא לקנות כזו כי פשוט אין! אז נכנסתי לאווירת הDIY והתחלתי לחשוב איך אני מכינה איתו את הרובוט הזה. חשבתי על איזה חלקים יש לתחפושת ובאיזה חומרים כדאי להשתמש בכדי להכין אותם. התוצאה יצאה מאוד מוצלחת וכולם היו מרוצים! החומרים שהשתמשתי בהם היו קרטון קורנפלקס, מיכלי קפה ומיכלי אבקה להסרת כתמים, קופסא משומשת של איזה טייק אווי ואת כולם צבענו במעט ספריי צבע שעלה 10 שקלים ובגואש שכבר היה בבית. תפושת חסכונית ומשמחת!

הכנת תחפושות לפורים
שימוש חוזר - הכנת תחפושת לפורים

⭐️ להשאיל תחפושת

בכל בית עם ילדים יש פינת תחפושות, גם אצלנו תחפושות הן משחק עיקרי בבית והילדים תמיד נהנים להשתעשע ולהתחפש בזמנם הפנוי. אם יש כבר תחפושות בבית אנחנו לא תמיד נרצה לרכוש עוד תחפושות בגלל חוסר במקום אחסון או בגלל הרצון לא להעמיס את הבית בחפצים ולהשאיר את הבית מינימליסטי, הפתרון המתאים במקרים כאלו היא השאלה או החלפה של תחפושות שאתם יכולים לבצע עם חברים / שכנים / משפחה ועוד ואז להחליט אם מתחלפים / מחזירים או לא ודרך נוספת להשאיל או להחליף תחפושת היא באמצעות מסיבות החלפה יעודיות לפורים, כלומר ממש כמו שוק קח תן אתם מגיעים עם התחפושות שאתם כבר לא מעוניינים בהם ולוקחים ללא תשלום תחפושות חדשות. תתחדשו!

השאלת תחפושות לפורים

עוד בקיימות...

עוד בנושאים אחרים...